Fredag 24/4

Helt underbart väder och bättre ska det bli i helgen, synd att jag ska jobba på Ringhem i helgen då.. men jobbar ju inte hela dagarna...

Ja praktiken har verkligen flutit på, jätteroligt och intressant! Får följa med på lite undersökningar och i onsdags tog jag mitt första (riktiga) venprov! Vi har ju bara testat på en plastarm... =) Jag var stolt som en tupp resten av dagen :P
Handledaren är superbra, kommer jättebra överens med henne, och hon lär ut på ett bra sätt... synd att de här veckorna förmodligen kommer att gå fort :(
Och ingen chans till timvik finns de heller, tyvärr, jäkla lågkonjuktur som ska förstöra bara för att jag blir färdigutbildad i sommar *morr* hoppas de vänder snart för jag vill ju inte vara arbetslös.

Gött att man fick studiepengarna idag så man kunde fylla på kylen lite grand... det har varit väldigt tomt i över en veka nu, har liksom fått ta de mesta av mina sparpengar för att få till bensin och det viktigaste... så jag handlade på Maxi innan jag åkte hem idag. Vet inte om jag orkar laga nån mat nu, får bli tacos imorgon kväll istället :P

Va ute och körde Nelson förut, han kan verkligen inte springa lugnt *hmm* energi till tusen...
Vill börja tömköra mitt monster igen, men Johan kan ju aldrig vara hemma när jag är hemma *suck* vet inte när jag ska få kört in honom, vill ju gärna köra honom till hösten och rida in honom under vintern.

Ja, det grönskar då ute i alla fall, de e inte många dagar kvar innan vårat kastanje träd slår ut och gräset de växer =)
Sommar sommar sommar... *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0