Långfredag 10/4

Ja dagen igår spenderades med att städa och plocka undan överallt, hela eftermiddagen bakade jag bröd och några mjuka kakor... Höll på inne från kl.8 till klockan var 6 på kvällen... då var jag helt slut och tog mig frihet att gå ut i friska luften och köra Nelson ett par varv på travbanan, det blev visst 10... =)

Idag ska jag förbereda så mycket det går med maten, ska göra lite utav varje... och så tänkte jag hinna åka å kolla på klubbhoppningen en stund också.

Blir så trött på mig själv då jag går och irriterar mig över små saker hela tiden... jag borde inte bry mig! *arg*
Fast jag är väl för snäll :/

GLAD PÅSK önskar jag er alla, lär inte hinna sitta här på några dagar...



Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

Du sliter väl inte ut den lille Nelson...Stackarn

2009-04-10 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0