Onsdag 1 april

Härligt underbart väder har det varit idag, har varit ute och kört Nelson och gått med Bigge en sväng... har dragit av dem en massa päls också, låg minst en häst till på golvet =)
Nu ikväll har jag jobbat några timmar också med en jättetrevlig tjej som också har hästar =)
Mor ringde förut och avgav en rapport ifrån alperna, de hade nästan sommarvärme när de skulle åka skidor, hon hade suttit och solat i bikini på altanen *avundsjuk* Riktiga gottegrisar e dom...
Men de e allt gott och bo i Sverige när den här härliga våren kommer man blir så glad!

Sen sist har jag jobbat mer, gjorde bort mig riktigt i söndags bara, hade inte haft en tanke på att ställa fram klockan så de ringde och undra var jag var... *pinsamt* jag var där på 5minuter... fick skippa rasten för jag blev bara en halvtimme sen ändå men jag hade fruktansvärt dåligt samvete hela dagen...
Måndag innan skolan åkte jag en sväng till överby, tisdag efter skolan var jag och Johan hos en klasskompis till mig och hämtade några garderober som jag fick som jag ska ha i sadelkammaren sedan.

Har fått en fruktansvärd rethosta, kliar i halsen så jag blir tokig snart...
Imorgon är det skolan hela dagen med redovisningar...

Ha en trevlig helg om jag inte hinner skriva mer innan den stora dagen på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0