Onsdag 15/4

Ja då var helgen slut och fullt upp i skolan, idag har vi varit på studiebesök på akutmottagningen, så nu vet man hur det ser ut och fungerar där... Sedan gick jag till MAVA och hämta mitt schema och träffa min handledare jag ska ha på praktiken som börjar på måndag, hon verkade mycket trevlig =)
Är bara så himla trött idag, vet inte riktigt varför... kanske är för att det är så gråmulet väder :/

Går och funderar på hur jag ska få tag i en sele som passar Bigge, utan att det kostar något, man är ju inte direkt gjord av pengar... tyvärr... jag vill ju köra in honom i sommar eller till hösten, vet dock inte om jag vågar göra det själv eller om jag ska lämna honom till Dingle där jag för många år sedan lämnade min första egna häst som blev hur bra körhäst som helst, Fridolf lille.... saknar dig... men jag får väl vinna på nåt lotteri eller nåt först....

Johan pratade igår med bonden som äger marken runt oss och han funderar på att sälja lite mark till oss som ligger bredvid vårat =) Så vi får se när det ska bli av. Vi behöver ju mer mark till alla hästarna här, det lilla vi har räcker inte riktigt till bete till 3 stora hästar och så behöver vi ju mer att ta hö på, det går ju åt...

Nej jag får nog ta och göra nåt... Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja det är väldigt kul att bestämma själv hur det ska se ut och det är himla kul nu för det börjar hända saker i huset. Har målat 4 fönster vita idag + 2 tak :)

2009-04-16 @ 17:49:43
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Johnny Olsson

Vad kostar en sådan sele då ?

2009-04-16 @ 20:15:17
Postat av: Anonym

vetinte riktigt va han gjort, han har varken puls, svulnnad eller värme...

2009-04-16 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0