Onsdag 8/4

Idag såg jag en sädesärla, då är det nog äntligen vår nu =)

Bigge går ihop med nya hästen som kom i söndags, en valack 17år de lekte rätt bra ihop igår =) Så nu kanske han slutar nafsa så mycket på mig :)
Har kört Nelson i 2dagar, så idag får han vila, det har ju regnat idag med... han tycker det är superkul å få komma ut och springa, de tycker matte med =)

Har idag inte fått gjort allt det jag hade tänkt men fick i alla fall gjort klart de studieuppgifterna som ska lämnas in på tisdag, sen är det bara massor att läsa kvar, men de tar jag på måndag tror jag...
Fick gått en runda med hunden förut också när det blev upphåll.
Så imorgon är det städning och bakning som gäller *suck* hela dagen lång...

Ikväll ska jag och Johan åka och handla inför påskafton, då alla kommer hit ojoj hoppas jag hinner laga all mat...
Hoppas de blir gött väder på påsk...


Kommentarer
Postat av: Johnny

2009-04-08 @ 19:01:14
Postat av: Anonym

Glöm inte att köpa sådana där goda choklad påskägg med staniolpapper på. Mums mums

2009-04-08 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0