Söndag 19/4

Oj, märks att det inte har varit innesittarväder, har ju inte suttit vid datorn på flera dagar...
Igår var jag hemma hos mor och plastis, jag och mamma tog oss en ridtur, vi kom på att vi nog inte ridit sedan i somras :/
vi va nog ute i 1½ timme i alla fall, så skönt, de tyckte hästarna med =)
Sedan var det hem och göra sig iordning för partyt hos Marina, ett hejdundrande fyllekalas! Skoj var det med både dans och singstar=)
Johan kom och hämtade mig vid tolv, han hade då jobbat färdigt för dagen men han ska nog köra ikväll igen... tråkigt när man e ensam men men de får gå...
Så idag är jag lite trött och seg i skallen så jag ska inte göra så mycket, kanske försöka göra ett race här hemma, ser ut som värsta kriget har hållt till här...
Ne får gå ut och göra stallet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0