Tisdag 18/8

Ja igår var man på arbetsförmedlingen och fick skrivit in sig, så nu blir det till att leta jobb... hoppas det inte blir problem med a-kassan så dom e snabba på att skicka papper.
Gjorde ju sista natten på jobbet till igår så nu går man bara på timmar, lite ovisst...
Förra veckan var min kusin Hannah här på "ridläger" hon körde Nelson en dag och red Nelson och Fanny nästa dag, sedan körde jag hem henne på fredagen. Min faster, kusin Sofia och hennes Pappa var här och hälsade på i torsdags, de har aldrig varit här förut men det har de nu :P
Den här veckan känns fullspäckad trots att jag inte ska jobba nåt vad jag vet... torsdag ska jag åka till Karlstad och häls på Anna åker hem därifrån på fredag, sen på lördag vet jag inte om vi skulle bowla några stycken, har inte hört nåt besked om det ännu.
Jaja, idag e det fint väder i alla fall, ska ut och rida sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://data.bytbil.com/carinfo.cgi?id=6EC868FE0C6E87&look=codatfritsla

2009-08-23 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0