Måndag 21/12

Imorse var jag på arbetsförmedlingen på ett möte om Jobbgarantin för unga, man är "ung" tills man fyller 25 *hmm* jag fyller ju då om exakt en månad hur tänker dom då?
Jo jag fick förklaringen att blir man inskriven innan man e 25 så får man vara med på det här arbetsmarknads politiska programmet i 15månader oavsett om man fyller :)
Så nu ska jag istället för den j***a a-kassan få Aktivitetstöd från försäkringskassan och då kan jag jobba hur mycket jag vill =) Känns som de går åt rätt håll, och eventullt kan man få praktik också så ser fram emot det möte jag ska ha med handläggaren den 27/1!

Efter Af så åkte vi till Grums och lämnade tillbaka de sadlar jag inte skulle ha och betalade den jag skulle ha =) Så nu har jag min sadel =) Väntar bara på leveransen med alla tillbehör från hööks :) Sen ska det ridas :P

Har gjort ca 70köttbullar, knäck, ischoklad och rispuffar i choklad nu ikväll :) Imorgon blir det att göra julskinkan, städa inför julafton då man får besök :) Onsdag får jag göra resten av allt som behöver förberedas innan jag börjar jobba kl.16 så att jag hinner allt innan kalle anka på julafton =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stressa inte," tjoa" om jag ska göra nåt kram mam

2009-12-22 @ 18:27:52
Postat av: Johnny Olsson

OBS OBS !!!!



Glöm inte det viktigaste bara...... Stora hårda paket

2009-12-22 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0