onsdag 16/12

varit i grums idag på mauds sadelmakeri, provade några sdalar varav 3 följde med hem att prova på hästen =)
en kentaur, en frank baines omni och en tredje... alla dressyr...
fastnade mest för frank baines sadeln men den e ju naturligtvis dyrare än vad jag tänkt mig men jag satt ju som klistrad i den =)
Får se vilken som passar Bigge bäst, så på måndag ska jag lämna tillbaka de jag inte ska ha och betala för den jag vill ha och köpa tillbehör till den såsom sadlegjord, stigläder,stigbyglar, schabrak och träns :P
Gud va kul det är att göra slut på pengar, tyvärr inte lika kul sen :( Men jag köper ju en sadel som jag kommer att ha i många år så det får det vara värt :)

Skulle varit till ridhuset idag med, men det blev bara halare och halare på vägen då det blåser som skam och snöar lite så vi håller oss hemma idag, de e ju inte varmt heller så jag trivs bättre under en filt idag tror jag...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det blev ingen äggost... jag hittade ingen form och glömde fråga mormor... Lycka till med sadlarna!

2009-12-17 @ 08:01:44
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Therese

gott att få tag på sadel!!!=) ska du t nuntorp på fredag?

2009-12-17 @ 08:08:43
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ja vi ska till nuntorp med hästarna imorgon, ska dit med rebeckas först sen tar vi mina :) ska du???

2009-12-17 @ 13:21:31
URL: http://pernillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0