Tisdag 8/12





Här e lite bildbevis på att jag rider och travar min lille plutt =)


Veckan har gått fort, den gör tydligen det när man har fullt upp med att jobba lite överallt och försöka få lite julstämning hemma. Är inte halvfärdig med julstöket ens, har tänkt att få upp julgardiner i köket, baka lussebullar och baka lite mer kakor att fylla frysen med men denna veckan ser fullproppad ut igen. Får försöka få färdigt allt nästa vecka då är jag i alla fall inte uppbokad på jobb vad jag vet än så länge, vet ju aldrig när de ringer efter en... tråkigt att det blir i stort sett varje helg...

Jobbade två nätter stenungsund torsdag och fredag, lördag åkte vi en snabbis och tittade på tomteparaden sen åkte vi ner till vänersborg och åt lite kina mat jag och johan, de va gott.

Söndag så jobbade jag kvällen, igår måndag så fick jag i alla fall motionerat båda mina hästar, tömkörde Bigge och red Fanny, sen åkte jag till rebeckas andra stall och tömkörde hennes två hästar där sen va jag helt slut...

Idag har jag varit med Rebecka och stoet här hemma till skara, kollat ögat igen och sen va jag ute på en promenad med Ina de behövde hon... och nu har jag ingen lust med nåt känner mig trött...

Imorgon blir det till ridhuset och rida på Bigge =) och åka med Fanny också för att tömköra, för på fredag kväll ska jag på dressyrträning med henne igen :)

Kommentarer
Postat av: Therese Aronsson

Är du säker på att du inte vill va med på hoppningen på måndag?=) hi hi

2009-12-09 @ 06:50:42
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0