vad gör man för fel?

Blir så trött på min tillvaro ibland, och ikväll är ett sådant tillfälle... blä!
Är trött på allt som innehåller alkohol... *suck* det kan förstöra rätt mycket...

Fick då handlat alla julklappar klart idag, va först på överby sen åkte jag en sväng till torp med... bara en julklapp kvar till johans föräldrar och en till Rebecka.
Jag och Johan byter inga julklappar, johan tycker det e så besvärligt att hitta nåt till mig :P Då sa jag att då får du köpa en riktigt bra födelsedagspresent till mig istället =) så jag hoppas på det istället, inte kul om man ska behöva säga vad han ska köpa till mig då blir det liksom ingen överraskning :(

Imorgon ska jag, Rebecka och Evelina åka till Grums, till Mauds sadelmakeri och prova lite sadlar :)
Ska hitta mig en modell jag vill ha sen får jag ta med Bigge upp så jag får en som passar honom =)

Sen på kvällen ska vi åka till ridhuset med våra hästar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0