Måndag 23/2

Ja då var måndagen slut nästan i alla fall...
Har idag tränat på sportlife, gick 70minuter på löpbandet varav jag sprang 4 gånger 5minuter känner mej så redig =)
Sedan var det skolan som gällde, vi hade redovisning på grupparbetet idag och lite diskussioner.
Åkte hem och gick en promenad med Bigge i skogen, den lille tykne *arg* Han biter mig om jag inte har koll på honom hela tiden... hur fostrar man en hingst på lättaste sätt?
Efter att jag hade blivit arg på honom höll han i alla fall lite avstånd och tuggade på grimskaftet istället, hmmm lille busen!
Fick ett ryck och gick rundan på 3km med hunden också så nu känner jag mig lite mör men de känns gött.
Ska lägga mig i tv-sofffan nu och ta de lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0