Fredag 24/7

Ojdå en vecka har gått sedan jag skrev sist... va fort tiden går!
Har jobbar nätter den här veckan varav natten till igår torsdag i Stenungsund, sov inte så länge igår då jag får vända tillbaka dygnet, gick ut för att ta in hästarna i ösregnet så de kunde få torka lite... till min fasa såg jag vad Bigge gjort :(



Hela örsnibben hänger på trekvart, förmodligen har han och Fabian lekt och Fabian fått ett bra tag om örat för kunde inte komma på vart han skulle kunna ha fastnat någonstans :(
Pratade då med vetrinären men de tyckte inte att man skulle sy tillbaka den för de trodde inte att det skulle läka så vi skulle avakta och höra av oss om man behöver klippa bort snibben :(
Så nu kanske det inte är någon idé att ställa honom mer eller att spara honom som hingst... vet inte hur mycket ett trasigt öra räknas som skönhetsfel men det känns lite deppigt...

Är nu ledig tills på tisdag då ska jag göra natt i Stenungsund igen och sedan en natt här hemma i Frändefors...
Idag ska hovis komma och fixa fannys bakhovar, det är precis att de skorna suttit kvar tills nu :/

Får se hur den här helgen blir, hoppas att den blir bra e trött på det mesta, mest på mig själv och att jag är så svartsjuk på allting... *suck* Men sånt skiter Johan i och då mår jag dåligt... men det är väl som alltid jag som bara ska bättra mig *hmm*

Ne om man ska ta in hästarna så hovarna torkar lite :)
Ha de!


Kommentarer
Postat av: tillen

NEJ!!! va synd.....dessa hästar!!!!

2009-07-24 @ 12:14:27
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: marina

ajaj synd..

2009-10-07 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0