Fredag 3/7

Varmt! Nästan för varmt tycker jag att det är. Idag har jag och Johan varit och badat en stund, de va skönt och kom på att det var premiärdoppet för i år :P Hmmm... man har nog blivit lite badkruka på senare år tror jag...

Hästarna står inne på dagarna så de får skugga i alla fall, det är alldeles för hett i solen.

Det var meningen att jag och Maria skulle åkt till tävlingen idag men vi åker imorgon bitti istället då hennes gubbe inte fått lagat husbilen, vi åker nog fram och tillbaka eftersom det inte är så långt vi ska, Götene...

Längtar tills vi ska åka till Bulgarien nu... måste sola på lite bara så man får mer färg där :P
Ska bara få tummen ur och vaccinera oss någon dag, får se när det blir...
Annars önskar jag att jag hade haft pengar så jag kunde köpt ny bikini, solglasögen, linnen, kjolar eller shorts... oj undrar när man ska ha råd med det??? Någon som är rik och vill skänka mig pengar? :D

Ne om man ska ta och göra något i värmen eller och man ska ligga och lata sig en stund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0