Måndag 6/7



Då var den här tävlingshelgen över, har varit med Maria och Selma i Götene på körtävling, lördagen lyckades vi få tag på en som tog kort med våra kameror i alla fall, igår på maratonet lyckades vi inte med det.
Får försöka se om någon som kommer och tittar på oss på Tjolöholm den 18-19/7 kan ta några fina kort på oss :P

Är fruktansvärt trött idag... och så ska jag jobba ikväll... *suck*
Johan har ju semester så han grejar med lagårn just nu... en del har det bra medans andra får jobba hela sommaren...

Ne om man ska göra sig lite lunch... känner att jag inte riktigt vet eller orkar skriva här idag...

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du kan va gla att du har jobb.....

Så fina ni är med den nya vagnen,, jaja förstod att ni vill att jag ska komma till Tjolöholm..

2009-07-06 @ 19:44:43
Postat av: Johnny Olsson

Guuud vad din mamma tjatar att jag skall ta lite fräcka kort med Johnny boys digitalkamera...Puh

2009-07-07 @ 19:07:07
Postat av: Anna-Carin

Jisses så tjusiga ni ser ut :D

2009-07-08 @ 06:30:24
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0