Måndag13/7

Trött dag idag, har jobbat lördag och söndag 12-timmarspass alltså 8.15-21.15... så jag känner mej lite seg idag, har haft lite sovmorgon då Johan åkte iväg vi 8 och skulle greja hos sin bror...

I fredags var vi ju nere hos Mamma jag och mamma flyttade hästarna till en granne som ville ha uppätet i sina hagar då hon inte har hästar längre, så vi gick en promenad dit med dem varav en bit av promenade var på landsvägen, Bigge brydde sig inte särskilt om bilarna tills vi mötte en buss som uppenbarligen inte kunde sakta ner!  Bigge höll på att backa in i den! Sånt blir jag förbannad på när trafikanter inte har vanligt vett i skallen!
Hoppas Bigge inte bryr sig nästa gång, ska han bli körhäst måste han vara helt trafiksäker, men med tanke på hur rädd han var för ett år sedan med bilar så är han ganska lugn nu...

Ja, sen har ju jobbat då så hästarna har haft ytterligare lite semester :P
Ska försöka orka rida idag, för imorgon är det jobb till kl.16 så då vet man inte om man orkar när man kommer hem.

Längtar tills vi åker till Bulgarien! Inte länge kvar nu :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag längtar massa tills dess jag också! Att gå till jobbet varje dag känns mycket enklare när man vet att semestern närmar sig med stormsteg! :D härligt kommer det att bli!

2009-07-18 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0