Onsdag 8/7

Hmmm... e så himla trött vet inte varför sover som jag ska men ändå så orkar jag nästan inget...

Har lovat min kusin Hannah att komma på ridläger hos mig den 12-14/8, det tycker hon är roligt.
Dessvärre lär ju Johan få sova i soffan :D

Annars så ska jag jobba imorgon, ledig på fredag och ska jobba lördag och söndag.
På fredag ska Maria och Sandra ha lite precisionsträning så det ska jag vara med på sedan på eftermiddagen ska jag och Johan åka hem till min mamma och en sväng förbi Mormor och Morfar.
Nästa helg alltså den 18-19/7 så är det dags för nästa körtävling och då är vi på Tjolöholms slott och kör =) Hoppas på bra väder det här året för förra året höll vi på att få ta på oss flytvästar för att det regande så mycket.

Har varit ute och ridit Fanny idag med Rebecka och en 4-åring som kom i måndags gick jättebra den verkar så cool :)

Önskar att man hade lite bättre med pengar så man kan köpa det man behöver... trött på att inte ha pengar...

Kommentarer
Postat av: tillen

ska du jobba på fallens?? synd!!!!!

2009-07-09 @ 22:29:53
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0