Torsdag 16/7

Imorgon bär det iväg till Tjolöholms Slott, körtävlingen äger rum där i helgen =)
Hoppas innerligt att det håller upp och inte regnar, vill inte vara blöt hela helgen...

Nästa vecka börjar jag jobba natt, ska också gå bredvid en natt i Stenungsund för att kanske jobba där sedan när sommarvikariatet är slut. Johan gillar inte detta men jag vill ju tjäna pengar, här i Vänersborg känns det lite ovisst och A-kassa vet jag inte riktigt hur det funkar. Känns ju bättre att jobba och få in lite cash i plånboken så man har något att spendera :P Lönen var ju till och med bättre i Stenungsund så det blir inte fel :D

Har precis varit ute och kört Nelson och ridit Fanny en sväng, de lär ju få vila i några dagar nu...

Har lite ångest för att jag inte grejat så mycket med Bigge nu när han går hos mamma hoppas jag hinner mer sedan om jag jobbar där nere...

Nej om man ska packa färdigt inför morgondagen, vi måste åka tidigt till Tjolöholm imorgon då det ska va SvenIngvars konstert, så vi måste vara där innan klockan16... ska jobba en stund på morgonen bara innan jag drar mig till Maria...

Ne, ha de så bra i det fina svenska sommarvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0