Torsdag 30/7

Snart var det slut på juli månad då ja.... usch vad tiden går fort... ser ju inte fram emot vintern, fryser redan nu när jag tänker på det. Vill ha mer sommar och sol!
Nu är det bara 5½vecka kvar tills vi åker till Bulgarien =)
Jobbade natten till idag, försökte sova i förmiddags men det var lönlöst då grannen började putsa ner våran hage som då är alldeles utanför mitt sovrumsfönster *arg* Låg och var jätte arg för att jag inte fick sova i lugn och ro och då började nästa granne också väsnas! De sprängde i berget där de ska bygga hus *suck*
Hoppas de inte väsnas så till helgen då måste jag verkligen få sova, som tur är har jag fått med mej en hög med öronproppar av mamma hoppas de gör nytta.
Låg länge i sängen och försökte sova men det var länlöst gick upp vid 13-tiden.
Så jag e lite trött idag, har nu när det är så tråkigt väder bakat lite bullar, eller snarare håller på de är i ugnen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmmm... Skall bli gör gott med bullar.... Du var ju här och åt upp mina... Fått av Mamma ??!! Öronproppar, nu har vi nog fått detta om bakfoten skulle jag tro...



Plastis

2009-07-30 @ 19:10:11
Postat av: Anna-Carin

Det var väldigt, väldigt roligt!! Tack, han är allt fin min lille skit ;)

2009-08-02 @ 17:33:17
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0