Vad ska man tro?

Gjorde ett personlighetstest... tror ni att det stämmer?

Min personlighetstyp:
Kraftfull, originell och känslig. Slutför vad jag påbörjat. Extremt god männsikokännedom. Lyhörd för andras känslor.
Strrävar efter att leva upp till mina värderingar,som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta.
Respekterad för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualist än ledare eller underordnad andra.

Karriärer som skulle passa mig:
Personalvetare, juristassistent, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktor, psykolog, skribent, musiker, artist, fotograf, förskole och dagispersonal, studievägledare, biblotikarie, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Prova själv på: se.41q.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0