Fredag 12juni

Ja idag e de ingen vanlig dag för det är BIGGES födelsdag, hurra hurra hurra!
Hoppas nu att de som har hand om min lille häst firar honom idag med tårta och presenter :P

Usch lika trist väder idag, kan de inte bli sommar och sol snart?

Igår åkte jag med Maria till Kungsör (nästan i Eskilstuna) och hämtade hennes nya gigg till Selma.


Så fin va den, observera fotstegen, de är gjorda av små hästskor så sött!

Blir så himla sugen på en sån här gigg till Bigge fast i hans storlek då förstås :P
Så nu blir det till att sälja maratonvagnen och Fridolfs föredetta sele för den kommer Bigge inte att växa i konstaterade jag häromdagen när jag provade den... Så får jag sålt de skulle jag ha råd att köpa en sådan gigg och en ny sele som passar monstret :) Ingen som vill köpa???

Idag har Gullefjun flyttat ut i hönsgården hos en av hönorna som har kycklingar, får se om han klarar att vara där under dagen får då får han bo där för gott, jag vill inte ha honom inne längre för nu börjar det lukta väldigt äckligt om honom *blä*

Måste få åkt till Börjes och köpa grejer till sadelkammaren nu, inte långt kvar innan den är klar :P
Någon som vill åka med?

Ikväll ska jag jobba likaså lördag och söndag dag, tredje helgen i rad nu jag jobbar, lite trögt känns de men det är ju pengar som sagt... ne ska nog käka lite frukost...

Kommentarer
Postat av: tillen

ja åker maed!!!!!!! bara ja får barnvakt:-)

2009-06-12 @ 08:06:57
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Grattis Bigge!

2009-06-12 @ 16:58:14
URL: http://www.lillaliam.se
Postat av: Johnny Olsson

Mam, hon é mé på allt som kostar pengar. BÖRJES !! Hon jublar och far runt här på golvet som en GALNING...

2009-06-13 @ 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0