Fredag 5 juni!

Ja då har man tagit examen! =) Då var men färdigutbildad undersköterska *jippie*
Vi hade en jättemyusig avslutning i skolan idag med tårta och många härliga ird från våra kära lärare, kommer nästan sakna dem :P Kommer ju sakna klassen också, vi hade så go sammanhållning och roligt ihop!
Senare gick vi 10st ur klassen och åt en god lunch på en restaurang i stan och satt där i 2 timmar sedan drog jag hem för att ut och rida en långtur med Fanny, jättemysigt :)

Tog ett kort på presenten vi i klassen gav till alla lärare.


Massa gott fanns det i den*mums*  fast jag smakade ju självklart inte!

Lilla gullefjun växer och är jättesprallig, bara han blir lite större så ska vi släppa han hos en av hönorna som har fyra kycklingar till så han/hon lär sig att vara det han ska vara =)

Som vanligt är inte Johan den som uppvaktar med med blommor osv, men han hade fått två biobiljetter på sitt jobb idag så det "fick" jag äran att följa med honom på bio nån dag :)
Vi käkade thaimat förut, gott gott! 
Ska jobba imorgon så ska snart gå å lägga mej.... ha de!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Åh grattis!! :D Skönt att äntligen vara klar kan jag tänka mig, en annan har ju två år kvar ;)



Visst blir man irriterad! Alla andra förslag kom med trots att vi inte var eniga där men inte mitt om storleksklasserna... Man kan ju börjar undra om det är nån idé att engagera sig överhuvudtaget när de ändå bara skiter i en? Vänersborgs Bk är mycket trevligare ;)

2009-06-05 @ 21:59:53
URL: http://www.lillaliam.se
Postat av: Nathalie

Stort grattis till din utbildning!

Hoppas du får jobb inom det sen också! kram

2009-06-06 @ 21:32:41
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Alexandra

ÄNTLIGEN :D

Vi måste fira våra examinationer nån helg!

2009-06-08 @ 13:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0