Lördag 6juni

Då var nationaldagen avklarad med jobb, besök av Mamma, Johnny, Mormor och Morfar vi åt en god middag, jag fick presenter =) Det hade jag inte förväntat mig men det var ju självklart en glad överraskning!
Just nu är jag jättetrött och känner för att lägga mig men kan ju va uppe en stund till då jag ska jobba kvällen imorgon och börjar vid 13tiden.
Igår började knott j-vlarna komma, aj va dom har bitit mig nu!
Johan fick pumpat cyklarna förut så vi cyklade bort till skogen och hade Ina springandes bredvid för att kolla var Johans bror hade grävt åt oss idag, blev bra.

Jag går och hoppas på att den här lågkonjukturen vänder snart! Jag vill ha ett jobb till hösten, känns inte bra att inte veta vad man har i inkomst om det är så att man inte har något men det ska väl lösa sig...

Går en bra film på 4:an nu, ska kolla på den...

Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

Stackars Ina !!! FILM ?? Sverige spelade ju fotboll, ja nu var det ju ingen höjdar match, men det vet man ju inte innan....

2009-06-07 @ 16:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0