Måndag 8juni

Fick jobbat igår igen, cyklade dit =) Men sen fick Johan hämta mig när jag skulle hem för det regnade ganska bra...
Idag har jag varit på jobbet och lämnat betygen till chefen så hoppas att jag får bättre betalt i fortsättningen nu när man ändå har utbildat sig :P
Solade i solariumet innan jag åkte hem igen, gött var det...

Har varit ute och kört Nelson en sväng och har också varit ute och ridit Fanny en långtur! Så skönt att ha gjort detta, nu ska jag försöka städa och baka lite ikväll då jag ska hem till Mamma imorgon och hämta ut mitt pass på polishuset och sedan ska jag greja med min lilla bushäst.

Igår gjöt Johan och hans bröder golvet i min sadelkammare, så nu kan vi snart göra färdigt den helt och hållet =)
Hoppas att vi snart kan göra altanen också, vill ju ställa ut våra nya trädgårdsmöbler som jag måste skruva ihop.Nej om man ska försöka göra nåt.
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0