Onsdag 10juni

Regn, regn... idag regnar det mycket, tråkigt väder alltså, men jag har ändå varit ute och kört Nelson och ridit Fanny sedan gick jag in och började baka lite, har fått gjort en omgång bröd och en sockerkaka, får se om jag orkar göra något mer sen.
Vi har precis avnjutit en god middag med fläskfilé och färskpotatis med vitlöks youghurt *mums*

Blev smått överraskad när jag kom hem ifrån mamma igår, Johan hade inte sagt att han hade grejat MASSOR i sadelkammaren =) Vägg och isolering är uppe och färdig i halva sadelkammaren, golvet får vi ta senare det får vara som det är (är ju nygjutet men har tänkt att senare lägga golv på så det inte blir så kallt)
Så nu måste det inhandlas sadelhängare osv, så man kan få lite ordning =)
Så jag blev väldigt glad igår, trodde ju som sagt inte detta... men det var ju en GLAD överraskning!

Tänker lite på morfar, han ligger inne på kungälvs sjukhus, han har problem med hjärtat... hoppas han blir bra snart.

Igår när jag var hos Mamma så tog vi hästarna vad vi kallar Åh-hagen, en helt underbar hage med backar hela tiden och en å som rinner rätt igenom, fanns väldigt mycket gräs där så de lär få går där länge, och förhoppningsvis bygga muskler inte bara fett *haha*

Nej om man ska umgås med gubben lite... hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröd, mums.. Skall bli gott med lite hembakt och som lök på laxen en sockerkaks bit....

2009-06-10 @ 18:58:36
Postat av: Anonym

Obs !

Lägg inte golv ännu på ett tag, fukten måste gå ur först..

Men det vet ju Johan

2009-06-10 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0