Onsdag 24/6

Ja, varför ska nåt funka när man ska ha det???
Blir så trött på allt, när ingenting fungerar och blir som man tänkt...
Igår köpte Johan en slåtterkross ny för oss men en gammal så klart, han fick igång den idag men efter att han slått 4 varv på gärdet så pajade ett lager *arg* Trött man blir... Johan e lika trött på det som jag.... men eftersom han alltid ska vara ute i sista stund så... vad gör man...
Så förhoppningsvis går det att få tag på ett nytt sådant lager imorgon då de inte hade det på lager på Johans jobb...
Så det blir nog ingen hö inkörning förrän på måndag, beror på hur bra tork det är.

Blir så matt på allt ibland så usch... idag e jag väldigt trött, har jobbat en hellång dag vilket jag inte är van vid än och så denna goa värme på detta... man orkar inte göra många knop. Sen så har jag i och för sig cyklat fram och tillbaka till jobbet i två dagar nu, känner mig jätte duktig men jag har konstaterat att jag behöver en ny cykel sadel som är mjukare än den jag har, skriker nästan sista biten hem då det gör väldigt ont i sittbenen :D :(

Imorgon jobbar jag kväll, på fredag en kortare dag så e jag ledig över helgen :)

Ha de gott i sommarvädret, det ska jag försöka ha =)

Kommentarer
Postat av: tillen

Så där e de väl alltid...inget funkar när de ska has!!!!!

2009-06-25 @ 10:36:37
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0