Söndag 14/6

Jäkla flugor, blir så förbannad på dem, inatt fick jag sova typ 4 timmar! *arg* Så nu har jag och Johan gått på flugjakt, med förhoppning om att få sova lite mer inatt...
Har som sagt jobbat i helgen, igår kväll var vi och åt gott hos kompisarna, grillat mums... var lite trött imorse då eftersom flugorna hållit mig vaken större delen av natten, förstår faktiskt inte vad de ska in i näsan och vara uppe i ansiktet på mig HELA tiden!

Johan har idag gjort klart sadelkammaren, så nu har vi flyttat in alla grejor =)  Blev mycket bättre plats i stallet och skönt att få lite ordning och reda :P
Måste åka till börjes den här veckan så jag får köpt alla hängare jag behöver så att det blir klart :)

Har klippt gräset idag, va ett tag sen sist då Johan nästan körde sönder kniven på den sist när han körde, måste då säga att det nog är jag som ska sköta gräsklippningen, det går ofta sönder när han kör :P

Ska bli så skönt att vara ledig några dagar, ska försöka få bakat bröd och städat lite bättre, behöver torka skåp och sånt som man inte gör annars...

Ne ska nog vara lite social med gubben, hörs en annan dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0