Tisdag 16/6

Gött att det varit fint väder nu, har varit ute och ridit både igår och idag, igår spenderade jag förmiddagen till att skura rent min maratonvagn, tog sedan kort på den och la ut den på annons på hästnet, ingen som svarat än, hoppas det är någon som vill köpa, vill ju ha en fin gigg till min fina häst :P

Annars händer det inget spännande här i alla fall, väntar på att det ska bli varmare och bra tork så vi kan ta in vårat hö, blir förmodligen i slutet på nästa vecka.

Kycklingarna växer så fort nu, de är inte så söta länge till... Gullefjun klarar sig bra också.

Har lagat middag, väntar bara på att Johan ska anlända hem =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en riktigt fin häst som skulle passa i vagnen, så slipper du att ha arbetet med annonser.He he :)

2009-06-16 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0