Tisdag 2juni

Ja då var den andra dagen i juni gjord... har varit i skolan idag och vi hade katastrofövning, alltså att man kom till en olycksplats och skulle ta hand om 4 skadade i en bilolycka (allt va fejk alltså) Fast de skadade såg väldigt verkliga ut för de va så bra sminkade... jag skötte mig ganska bra tror jag, man får ju typ panik när man kommer fram och vet ju inte riktigt vart man ska börja och vad man ska göra, men de e ju bra att öva som sagt =)

Har kört Nelson idag och ridit Fanny en stund, känns gött fast idag blåste det så himla kallt... *brr*
Börjar sakna min lille Bigge, äna tomt här utan han men jag vet att han har det bra hos mamma, får väl snart byta häst igen :)
Imorgon funderar jag på att vara med på hundpromenad i Frändefors, de e en som har hundaffär där som anordnar detta varje onsdag, får se om jag kommer dit.... annars ska jag nog försöka ut och cykla med Ina, om bara Johan kan få pumpat däcken någon gång :P

Ne ska nog lägga mig i soffan och kolla på tv:n, house börjar snart =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bigge har blivit sån kompis med Fabian så dom kan vi inte dela på nu. Så Bigge får stanna här. Det är klart om du ber fint så kanske Fabian kan få åka med hem till honom en stund...he he

2009-06-02 @ 21:02:49
Postat av: Anna-Carin

Har du blivit inspirerad? ;) Komihåg att bara cykla på grusvägar!! Asfalt sliter på de stackars lederna

2009-06-03 @ 20:39:43
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0