Tisdag 30/6

Ja, äntligen var årets höskörd inkörd =) Jag jobbade till 16 igår men Johan hade fått en massa hjälp fram tills dess så bara hälften var kvar när jag kom hem... med sår på benen och armar så är vi ändå ganska nöjda med att ha fått in över dubbelt så mycket som förra året, 5½ balvagn blev det bestämt... Väldigt fullt på logen =)
 Hoppas att detta ska räcka till 4 hästar här hemma.

Så idag är man lite mör i kroppen, ska jobba kvällen idag ska börja 14.45... e inte så sugen har inte direkt orkat göra något idag, jo kände mig tvungen att städa och dammsuga det värsta i huset för det var hemskt vad det såg ut :P
Håller just nu på att tvätta lite kläder som ska användas till helgen, då jag ska med Maria och Selma och grooma på en körtävling i Götene =) Selmas och Marias debut i Medelsvår! Ska bli jättekul, maratonet e ju bara bäst, adrenalin till tusen :P
Så jag hoppas på bra väder till helgen också, fast inte för varmt då förstås.

Hästarna här hemma kan man säga att de har haft semester i över en vecka nu, har inte orkat göra någonting med dem... men det skadar väl inte, de står inne på dagarna så de får skugga och så e de ute på nätterna istället.

Nej får hänga lite tvätt och sedan duscha innan jobbet väntar, ha det i värmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0