Torsdag 18/6

Igår var ingen rolig dag, Morfar höll på att stryka med... men han fick alla möjliga sorters läkemedel så inatt hade han piggnat till... hoppas han kryar på sig.

Åkte ner till mamma igår för Johan jobbade hela kvällen, Mamma och jag åkte till Börjes som vi hade bestämt idag, fick köpt alla hängare som jag behövde tror jag.... har satt upp dem nu och va bra det blev =)

Var nere och pysslade med hästarna innan jag åkte hemåt förut, fick tagit lite kort :P
Men det verkar inte funka att ladda upp dem nu *arg* Får ta de imorgon... Så den som är nyfiken får vänta :P

Kommentarer
Postat av: tillen

fy då...hoppas han blir bättre!!!!

2009-06-21 @ 19:46:29
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Johnny Olsson

KÖP ny kamera... Pengarna skall rulla

2009-06-21 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0