Fredag 27/3 var det vår?

Jaha, då var det decimetervis med snö igen då...  jag trodde ju att våren var här! Men ick

I veckan har vi också sett  två älgar ca 100m från vårat hus, fick tagit kort på en...

       

Annars har veckan som vanligt gått fort, gjort färdigt nästan alla uppgifter som ska in i skolan, har bara en kvar...
I onsdags var jag hos Tillen vi gick en långpromenad i det härliga vädret :)
Har trimmat lite på Bigges man, det är ju bara en vecka kvar... jag e ju nervös! Tur att jag inte åker ensam =)
Igår hade vi massage och avslappning i skolan, hur gött som helst fast jag har ju lite ont men de känns bättre idag faktiskt, igår kväll när jag jobbade fick jag en väldigt jobbigt huvudvärk men den har gått över som tur är.
Ikväll ska jag jobba igen, och lördag och söndag dag, så jag kommer väl inte få gjort så mycket den här helgen heller...
Men idag har jag tänkt att städa här hemma, ser ut som bomben har slagit ner här, hundhår precis överallt.
Ha en bra helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0