Lördag 28/3 tråkig kväll :(

Sitter ensam och övergiven, Johan följde med en kompis till Nossebro där dom ska supa... *suck* skulle jag inte jobba till morran skulle jag nog hängt med men kände att de orkar jag nog inte...

Jaja, och nu är det EARTHOUR så nu sitter jag bara vid datorn, alla lampor är släckta och jag har inte ens på tv:n... har några levande ljus tända så jag ser nåt...

Har som sagt jobbat idag också, åkte sedan ner till Överby och handlade mat och vitaminer till hästen och storhandlade mat hem också... så nu ska de väl finnas mat här hemma ett tag till.
Har grejat med hästarna nu på kvällen, fick longerat både Bigge och Nelson i grushagen, de behövde dom. Fick dragit av Bigge en massa päls också, ligger typ en halv häst på golvet varje gång jag borstar honom, måste ju bli fin nu när vi ska på utställningen på lördag =)
Pratade med Maria för en stund sedan, hon hade problem med värk och blir de inte bättre ska hon komma hit med Busan så jag kan hålla igång henne, de hade verkligen varit kul, så jag får rida lite känns som de e hur länge sen som helst jag satt på en häst, har ju inte direkt ridit sen Fridolf dog... och de e snart 1½år sedan... så just nu e jag lite ridsugen =)

Nej om man ska spana lite på nätet och sedan lägga sig så man orkar med jobbet imorgon...
Ha en trevlig EARTHOUR kväll!

Kommentarer
Postat av: cissi

hejhej.

åh vad kul att busan kommer :)

2009-03-30 @ 15:06:31
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0