Onsdag 4mars

Tisdagen flöt på som vanligt, skola och en stunds träning på sportlife efter. Sedan var det hem och göra stallet för att sedan jobba mellan 16 och 21 var trött som tusan när jag kom hem så de var raka vägen till sängen...

Idag har jag städat, tvättat, gått en runda med Ina. Sedan var det skolan och prov i socialpsykiatri som jag tror att jag får godkänt i alla fall... sedan åkte jag hem och tvättade lite till och gick ut vid tre tiden och vips så var klockan 6... fick longerat båda hästarna i grushagen Bigge lyssnade superbra, jag e lite förvånad måste jag säga... men stolt såklart =)
Funderar på vad jag ska hitta på till Johan, han fyller år på fredag. Får fundera tills imorgon, då ska jag till överby och handla lite... ne nu ska jag lägga mig i soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0