Söndag 1mars =)

Snart är det vår! Längtar bara mer och mer, blir så glad nu när man hör fåglarna kvittra ute =)

Om jag ska sammanfatta från torsdag så fredagen blev skola och sedan drog jag och Marina till Överby en stund, sedan var det hem och gå en promenad med hunden och sedan städa för grannen skulle komma över på tacos. Vi kollade film sen blev jag så trött så jag gick och lade mig.

Lördagen gick jag upp tidigt för att hinna göra stallet innan jag skulle åka ner mot Stenungsund och frisören =) Blev jättenöjd! Åkte hem vi 3 tiden och lade mig på soffan, vi skulle till Robert på förfest innan vi skulle till Båberg.
Hemma hos Robert tittade vi klart på melodifestivalen och sedan bar det iväg till Båberg och dansbandet Jannez, jäklar var det gick jag fick inte många lugna stunder, dansade nästan hela tiden! Var jätteroligt! Det måste vi göra fler gånger fast Johan kan gärna få vara nykter *hmm*
Vi var hemma vid halv3 inatt så känner mig lite seg, i eftermiddag ska vi på buggkursen och sedan ett födelsdagskalas :)



Kommentarer
Postat av: Tillen

Du får ta kort på ditt hår:-)

En promenad snart kanske? hur går du i skolan denna veckan??

2009-03-02 @ 04:20:09
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det va kanske tur att jag va nykter och körde :P Har funderat lite på hur vi annars skulle ha tagit oss hem. Nästa gång det blir dags för Båberg lovar jag att du ska slippa dansa åt mig också ;)

2009-03-02 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0