Söndag 22/3

Igår var Frida här och hälsa på, va jätteroligt å träffa henne igen, blir alldeles för sällan!  Vi måste ses snart igen ;)

Vid 17-tiden igår var det dags för ett stort kalas i Vänersborg, var superkul, mna hade ju nåt å dricka i handen hela tiden och god mat var det också, smörgåstårta, tårta och kaffe och såklart en massa sprit *hehe* Gott...
Vi orkade inte vara kvar längre än till tolvtiden då drog vi oss hemåt men vbi var ändå inte hemma i huset förrän halv2 *hmm*
Så idag är jag något seg i huvudet kan man säga, men jag hade kul igår i alla fall så då kan man ju må lite dåligt på kuppen. Johan blev lagom full igår, och idag verkar han inte må så dåligt som han brukar...
Har varit ute och gjort klart i stallet så nu ska jag lägga mig på soffan och vila tills det är dags för sista buggkursen i eftermiddag. ha de...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, ja vi va duktiga på att fylla upp glasen ;)

Jag såg till att de aldrig stod tomt :D !

2009-03-23 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0