Tisdag 17/3 är det vår tro?

Blir så glad när man går ut och hör fåglarna kvittra och solen skiner! Hoppas att det är vår nu.

Fredagskvällen blev en tv-hemmakväll med grannen som kom och bjöd på pizza... *gott*
Jag jobbade hela lördagen så det var bums i säng när jag kom hem var jättetrött, jobbade halva söndagen för att gå på buggkursen på kvällen, var trött så de kändes bara snurrigt allt kan man säga *haha* nu va ja ju rolig *hihi*

Måndagen var det en sväng till skolan för att checka av lite grupparbete för att ganska snart igen åka hem och plugga, fick gjort några uppgifter igår i alla fall.
På eftermiddagen gick jag ut och grejade i stallet och lasttränade Bigge, gick bra fick han och gå in nästan helt själv så med mer övning så kanske... 
Jag och Rebecka gick en promenad med Nelson och Pocahontas också, hon e ju helstirrig den hästen... *hmm*

Idag har jag bara njutit av solen en stund, har gått en promenad med Ina men det har inte gått i den takten jag brukar för hon skulle lukta på varenda fläck som fanns, märks att hon löper nu... skojade igår med Johan å sa att vi kan ta valpar på henne med hans systers nya hanhund som är en rottweiler/mastiff men han tyckte bara att de skulle bli en massa jobb... men jag tänkte på pengar jag... *haha* men de e nog sant, de e nog väldigt jobb med valpar...
Ska till skolan eller ja inte riktigt ska till kommunhuset på ett litet studiebesök om två timmar så ska väl göra mig i ordning snart...

                   

Kommentarer
Postat av: Frida

de skulle nog bli fin fina valpar.. hehe ;)

2009-03-17 @ 11:32:45
URL: http://websterm.blogg.se/
Postat av: Anonym

de skulle nog bli fin fina valpar.. hehe ;)

2009-03-17 @ 11:33:45
Postat av: tillen

jo hon är ju ingen barnponny precis :-) inte nått ja skulle köpa till mina barn iaf:-)



Så gott väder idag ja!!!!

2009-03-17 @ 14:59:37
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: cissi

haha, jo de hade nog blivit gullit, ganska lagom tid att få valpar med i maj/juni månad typ :)

2009-03-17 @ 17:12:28
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0