Torsdag 19/3

Ja då var det torsdag... härligt när fåglarna kvittrar ute... solen skiner redan nu... gött...
Jag var ute och körde Nelson igår, så härligt i solen han tycker de e kul också...
Igår kväll så åkte jag med Bigge till ridhuset och övade honom vid hand, lastade honom både i och ur själv =)
Han hade lite bråttom ur transporten bara annars var han jätteduktig. Han verkar tycka att det är kul att vara i ridhuset i alla fall...
Sedan åkte jag med Rebecka (hon åkte med mig också ifall de  inte gick me lastningen) och Pocahontas till ridhuset, sicken stelpinne hon var... oj... men hon fick i alla fall rusat av sig sin värsta energi...
Var så trött när jag kom hem, somnade vid 9.... hmmm...

Ne nu ska jag käka frukost sedan är det skolan hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0