Torsdag redan... ojdå...

Har inte hunnit sitta vid datorn på ett tag, har haft fullt upp med skola, jobb och hemmet... men veckorna går ju fort desto fortare blir det vår =)
Fast blev besviken idag när de började snöa...



Johan har i alla fall blivit på bättre humör, han fick ryck i tisdags och började greja :)
Så nu börjar det hända saker både i sadelkammaren och i huset så snart har vi sovrum där uppe så vi kan flytta in datorn där vi har sängen nu, e så tråkigt å ha den i vardagsrummet...

I tisdags kom det en ny häst hit till stallet som Rebecka ska ha uppstallad och rida ett tag.
Pocahontas e en d-ponny och 13år i min smak... snäll men en bestämd dam.



Till helgen ska jag jobba hela lördag och söndag och sedan buggkurs så jag tror inte att de blir så mycket bloggand, så till alla vill jag säga ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Tillen

vart kommer den hästen ifrån???? edet?

2009-03-12 @ 20:55:54
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Tillen

japp de va hon ja trodde...fick jämföra på bilder...



har varit ridskolehäst på lerk...kastade av massa folk...jätte rolig att rida tycker jag:-) sedan köppte fam grönvall henne av lerk för hon kunde inte gå kvar som ridskolehäst...o de har tävlat jätte mycket med henne...en väldigt trevlig tjej de där...bara man förstår sig på henne så:-)



2009-03-13 @ 16:35:43
URL: http://tillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0