Fredag 22/5

Har kommit hem ifrån mamsen nu, åkte dit i onsdags kväll, för Johan jobbade igår och jag hjälpte Mamma och Johnny att göra färdigt sommarhagarna.
Det gick fortare än vi trodde så allt blev klart och vi flyttade hästarna till den ena innan vi skulle på grillkalaset hos min morbror. Där fick vi massa god mat och vin... lite trött idag men de beror nog inte på drickandet igår för jag drack inte så mycket...
Fick pussat på min lilla häst innan jag åkte hem förut, han har växt jättemycket nu på bara två veckor, hans grimmor jag tog med är för små :/ Blir till att köpa ny nästa vecka och en ny flughuva den är också på gränsen till för liten... skönt att han växer så bra, Fabian växer också men på bredden *haha* Bigge är inte långt ifrån lika hög som Fabian i alla fall =)






Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

HAN È INTE TJOCK.......!!!!

2009-05-22 @ 15:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0