Lördag 16/5

Ja då var det helg... igår var jag ledig, fick då i alla fall klippt gräset, krattat upp allt för det blev mycket! Sedan var det ridtur och köra Nelson, Nelson fick sig ett välbehövligt bad och fick stå i trägårn och beta lite...




Åkte och lämnade Nelson på Nuntorp imorse, han ska ju som sagt gå ponnyridning där nu på Nuntorpsdagarna.
Har varit ute och ridit tanten också, gud sån dragkamp vi har, hon skiter i att jag försöker få stopp osv, hon vill bara springa fortare... *suck* höll på länge så nu är jag helt slut!
Försöker övertala Johan att skaffa en kattunge då Therese för ett tag sedan fick två stycken rödfärgade *vill ha*
Ska snart iväg och jobba... trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

"Tanten" kommer från Åregren, och där har vi mottot "FULL FART SPAR TID"

2009-05-17 @ 08:54:43
Postat av: Susanne

Det där gräsklippet behöver inte krattas upp, fungerar som näring för gräsmattan. ;)

2009-05-17 @ 18:08:42
Postat av: Alexandra

Ja, du måste tjata dej till den lilla röda sötisen! :)

På lördag kl.19 är det bestämmt nu :) Jag bjuder på maten, ni behöver bara ta med er det ni vill dricka! Kram!

2009-05-17 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0