Lördag 2/5


två polishästar




Valborgsmässoafton spenderades tillsammans med mamma, johnny och mormor nere i Göteborg för att titta på cortégen, mycket roliga vagnar varav min lillebror varit med och byggt på en (den kungliga förlovningen)

Annars har ju veckan flutit på som sagt, dagarna tycker jag går väldigt fort speciellt när det är fint väder och man inte gids att gå inomhus :P fick städat igår innan praktiken i alla fall.
Praktiken tycker jag gårt jättebra, skulle gärna vilja jobba i sjukvården men blir ju avskräckt när hela Näl ska jobba varannan helg, då¨får man ju inte ha ett liv vid sidan av, så jag tror att jag ska jobba i kommunen istället, oftast får man ju lägga egna scheman och så... Får se, hösten vet jag inte var jag ska jobba... har ju sommarvik till mitten av augusti...  det är ju anställningstopp överallt så det e nog ingen chans att få jobb tyvärr, typiskt nu när man är färdigpluggad :(

Men men... sånt är det...
Tog med mig Bigge till mamma i torsdags, så nu går han med Fabian =) Tog med mig Fanny hem, har blivit så ridsugen det sista så nu har jag ju nåt att rida på i alla fall :P och är det nån som saknar henne så kom hem till mig ;)
Idag blev vårbruket här hemma hos oss färdigt, färdigsått och ringvältat, ska ju bara bli bete av det men det tar många månader innan vi kan släppa dem där...

Nu ska det mysas i tv-soffan innan sänggående, har praktik imorgon kväll igen... känner inte för det, vill vara ledig!


Bigge och Fabian

Kommentarer
Postat av: cissi

Jag saknar henne :P hehe

2009-05-03 @ 16:45:47
URL: http://ccissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0