Lördag 30/5

Ojdå har visst inte suttit här på ett tag... har ju  varit ute och njutit av det vackra vädret =)

I torsdags var jag i Stenungsund för att klippa mig, blev skitsnygg =) ska försöka lägga ut nåt kort på de nån dag... vi tömkörde Bigge och longerade fabian med.
Igår var jag hos tandläkaren sen grejade jag hagar, gött att vi fick mer bete, skulle haft lite fler hästar nu för nu kommer det inte direkt bli någon brist på bete :P

Imorse tog Johan in en kyckling som höll på att kläckas, det var ingen höna som brydde sig om den, så nu bor den inne i huset, får se om han överlever.

Idag har vi varit på torp och handlat trägårdsmöbler och Johan fick köpt sig en byggsåg som han behöver nu när vi ska göra altanen, när det nu blir...
Vi åkte en sväng till min mamma också och lämnade en blomma, det är ju mors dag imorgon men eftersom jag ska jobba hela dagen imorgon så fick de bli idag istället, tror inte hon blev ledsen för det.





Just nu sitter Johan med kycklingen i knät och kollar på tv...

Nu ska vi äta glass och fruktcocktail... *mums*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du hänvisar till min blogg så har jag ju två "puddingar" på bild som är nyfriserade.

2009-05-31 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0