Måndag 18/5

Oj sån tur jag hade nu, kom precis in efter en ridtur och nu är det en JÄTTEREGNSKUR med åska *phu* va skönt att jag inte var ute och red, då hade jag blivit väldigt blöt!

Har varit i skolan idag, man kände sig rätt seg, känns nästan som man har stängt av skolan lite nu när man har haft praktik och så vet man att det inte är så många dagar kvar i skolan innan vi slutar för gott... känns inte som man orkar anstränga sig mer än nödvändigt... måste försöka göra den sista hemtentan klar nu, så jag verkligen kan vara ledig i helgen och parta loss istället *hehe* klassfest på fredag och födelsedagsparty i Brålanda på lördag =)

Ha de gött i regnet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja snart är vi färdiga för gott :D ! De ska bli så skönt att slippa skolan!

Så roligt att ni kommer på Lördag. De ska bli så skoj! Kram!

2009-05-18 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0