Onsdag 13/5

Har idag varit ute och ridit Fanny, kört Nelson och hovslagaren varit här och slått på nya skor på Fanny... gjorde näst sista dagen på praktiken idag, känns lite tråkigt men jag står som tim vikarie där nu så jag hoppas att de kommer att ringa mig, är ett kul ställe att jobba på, de händer något hela tiden =)

Som sagt imorgon är sista dagen på praktiken och fredag är jag ledig, lördag och söndag ska jag jobba på mitt "vanliga" jobb, gött att tjäna lite extra :)

Till helgen ska Nelson  gå ponnyridning på Nuntorpsdagarna, får ta och bada honom på fredag han är rätt smutsig om man säger så...
Bigge verkar då trivas hos min mor, fast jag saknar honom lite, vet inte riktigt när jag ska hinna åka ner nästa gång...

Nej nu ska jag gå å lägga mig så jag orkar gå upp till morgonen, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: tillen

mina hade oxå behövt sig ett bad....tänkte ta Sprinter ikväll o så hoppas ja han inte rullar sig så mycket imorgon o smulan tar ja imorgon kväll om ja hinner...

2009-05-14 @ 11:01:45
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Liam skulle också behöva sig ett bad, efter varje promenad är han helt gul av pollen! Tur att man inte är allergisk längre ;)

2009-05-14 @ 19:54:32
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0