Onsdag 6/5

Oj vad dagarna går fort, snart e det sommar! =)

Har ju praktik så de känns som om man knappt är hemma, men igår var jag i alla fall ledig, fick åkt och handlat, kört Nelson och ridit Fanny. Och på dagen så var Therese och barnen här en stund :)
Idag ska jag göra kvällen på praktiken... tänk va veckor går fort, jag tyckte det var nyss jag började, har bara den här och nästa vecka kvar sedan är det tre veckor i skolan och sen är jag färdigpluggad =) dessvärre finns det nog inget jobb att få, sommarjobb har jag ju i 8veckor i alla fall sen vet jag inte...
Ska ut och rida en sväng innan jag åker... till helgen ska jag nog åka ner till mamsen och johnny och greja en sommarhage till Fabian och Bigge. Undrar om Bigge saknar mig?

Ne nu får jag ta och göra nåt Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Johnny Olsson

BIGGE ?? När man pratar med den hästen så ser han ut som, vet du vad hon hette som körde ner mig hit till PARADISET !! Då försöker jag säga till honom lite snällt, att till hösten skall du tillbaka.. det är då han gnäggar och springer som en besatt häst..

2009-05-06 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0