Söndag 10/5

Idag är en trött dag... vi va hemma hos min mor igår och grejade med Johnnys traktor och jag hälsade på lille Bigge, sedan var det till att fara hemåt och byta kläder och dra vidare till Brålanda till våra kompisar.
Där bestämde vi att vi skulle åka till cruisingen i Mellerud, och så blev det, vi åkte i en Buick-50 vet inte om jag stavat rätt... det blev några varv och klockan var ungefär 3 inatt när vi kom hem så jag känner mig något seg i skallen idag.
Har fått tummen ur och dammsugit och skurat lite nu, för i eftermiddag kommer det en klasskompis till mig, vi ska planera en klassfest som vi ska ha den 22/5 =)
Tror att jag ska ut och rida Fanny en sväng idag, kanske köra Nelson också om jag orkar.
Hästarna fick förresten gå ute inatt, de verkar ju ha överlevt i alla fall... skönt och slippa gå upp på morgonen och släppa ut dem kan man säga. =)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det blev en riktigt rolig kväll igår tycker jag :D !

2009-05-10 @ 13:53:41
Postat av: Johnny Olsson

Vad då ?? det är väl göött att komma upp på morgonen ? è du en sömntuta och lik din mam ??

2009-05-11 @ 21:22:30
Postat av: Frida

klart du stavade Buick rätt.. ;)

2009-05-13 @ 17:54:01
URL: http://websterm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0