Söndag 17/5

Är så trött i kroppen, har jobbat hela dagen sedan bar det iväg för att hämta Nelson på Nuntorp.
Han var flätad i pannlugg och man och hade glitterspray överallt, han tittade bedjande på mig
*matte hjälp mig ur den här fjolliga frillan* Försökte leta upp hans grejer, hittade allt utom hans borste,hårborste och hovkrats och hans höpåse, vet inte vart eleverna försummat denna *hmm*
Han tyckte det var skönt att komma hem i alla fall =)

Imorgon börjar som sagt skolan igen, e några veckor sedan man var där nu, räknar nästan ner för vi har bara 7 dagar kvar som vi ska ha lektioner i skolan, resten ska vi plugga hemma *gött*

Ne nu ska jag lägga mig i soffan, ha de gött... 

Kommentarer
Postat av: tillen

mmm Sprinter såg oxå ut så där när han kom hem:-) sulan har ju för lite man så hon hade sluppit..:-)



de hade skött sig bra iaf...



åsa skulle sätta eleverna t o leta upp sakerna imorgon för de saknas vissa utav mina saker oxå

2009-05-17 @ 21:39:40
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Marina

Saknar tiden med hästintresset när jag läser om hästar,men nu har hundar tagit all tid.Fina bilder på hästarna.Du har fina hästar.

2009-05-18 @ 15:20:03
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0