Söndag 24/5

Idag har det varit en slappar dag... har inte orkat göra nåt... vi har bara varit hos Johans mamma och fikat lite... har kollat till kycklingarna några gånger idag, det hade blivit en till så nu är det 6 stycken sammanlagt =)
Johan gjorde en hage runt jordhögen här hemma igår så Nelson går där och rensar upp lite.



Har under dagen fått laddat upp alla korten från klassfesten på facebook, och så har jag bränt dem på en skiva så nu finns detta dokumenterat...

Är lite trött på att det inte händer något här hemma med något, Johan har legat på latsidan ett tag... vet inte hur jag ska få fart på honom igen, känner mig som en tjöta... vill ju få färdigt sadelkammaren så vi sedan kanske kan få börjat med altanen, hade ju gärna haft den klar innan sommaren e slut :)

Imorgon är det skola, ska lämna in sista uppgiften, sedan är det bara att softa de resterande dagarna, så gött... ha de...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja jag menade utseendemässigt :)

2009-05-24 @ 22:32:12
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Nej känns inte som tobbe gjort allt, men han har iofs lovat att komma o göra småpill gratis nån dag så får väl leva med det :)

2009-05-25 @ 20:38:59
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0