Fredag 6/11

Äntligen fredag! Och en ledig helg för mig än så länge =) Om de inte får för sig att ringa imorgon eller så...
Ska bli skönt att va lite ledig, har ju åndå jobbat 4 helger i rad så de ska bli riktigt skönt!

Igår kväll jobbade jag, inne i huset fanns BARA vikarier då all den ordinarie personalen hade utvecklingsdag... phu... jag jobbade med en tjej som bara varit på en annan avdelning så man kan säga att jag fick göra det mesta då jag kan den här avdelningen innan och utan... men det gick bra i alla fall.

Fanny blev så fin på hovarna nu när Daniel skodde henne, hon fick snösulor också om de nu ska få för sig att snöa :P
Har varit till överby idag och handlat mat och mat till hästarna, för Johan fick lagat bilen i onsdags och satt på vinterdäcken igår så nu e den fit for fight igen =)

Ska snart gå ut och greja i stallet igen, men först ska det göras lite mat...
Vid 6-tiden ska jag åka till ridhuset, jag och Therese har bestämt träff =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0